lørdag 22. oktober 2016

Mattelekser - PL


Her har jeg brukt ferdige PL kort og laget mine egne. PL kortene med tall på er laget med stencil.
Jeg har kjøpt inn en masse PL kort, men oppdaget underveis at jeg best likte å lage mine egne. Men, veldig kjekt å blande litt :)

Daniel sitter og gjør mattelekser, i bare underbuksa, og teller på fingrene. Han var jo så søt så jeg måtte bare ta bilder :)

Jeg har brukt:

- PL kort (ukjent)
- selvlaget PL kort med stencil
- stencil fra The Crafters Workshop
- modelling paste
- QK Alfabet
- thickers
- stempel fra Tecnique Tuesday

Takk for at du titter :D






Jeg deltar på følgende utfordringer:

- Project Life Norge - Oktober - Inspirasjonsbilde - 22.10 

Inspirasjonsbildet er jo egentlig høst, men jeg fikk sommerfeeling av den blå himmelen og de klare fargene. Jeg ble sinprert av fargene og da særlig rød-fargen :)



5 kommentarer:

  1. Vilken härlig PL-sida med fina foton. /Tack för att du deltar i oktober-utfordringen hos Project Life i Norge! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  2. Härlig sida med många fina färgglada detaljer. Tack för att du är med och tävlar i utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  3. Flott side, med nydelige farger. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sin oktober utfordring. klem DT-Elisabeth.

    SvarSlett
  4. Flott side med masse bilder som forteller heile historien. Syns og det var stilig med dei store tallene og stensil bruken med alle tallene. Takk for at du deltar i Project life i Norge sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  5. Så fin side! Godt å bevare sommeren litt til. Synes du har brukt fine farger for å fremheve bildene. Takk for at du deltar i PLiN sin utfordring. /DT Bente-Heidi

    SvarSlett